Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst? Přidej se k nám!
Hledáme člověka, který si poradí s kontrolou faktury, nebojí se zavolat dodavateli a vyřešit reklamaci, sednout za volant nebo společně s týmem zkoordinovat přípravu eventu na budově – a má chuť pomáhat ostatním a růst.
Naše týmové hodnoty? Spolupráce, spolehlivost, zastupitelnost. Nemáme rádi chaos, takže čekej propracovaný systém procesů, které je potřeba dodržovat – ale které průběžně upravujeme, aby byly praktické a efektivní.
Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapii, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.
Co budeš dělat
- Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo – z poloviny praktické úkoly na našich budovách a kancelářích (řidičák nezbytný) a z druhé poloviny práce za počítačem s administrativní agendou
- Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností
- Spolupodílet se na koordinaci a přípravě eventů (exkurze, akce pro zahraniční lékaře, školení kolegů aj.)
- Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat správnost vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek
- To look after our offices and clinics in terms of equipment and property, record deficiencies and administratively handle repairs
- Připravovat rešerše nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu
- Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově (výtahem :)
What we offer you:
- Smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu a motivační bonusový systém
- Získání pestré praxe s efektivním office managementem ve středně velké rostoucí firmě
- Lessons learned from experienced colleagues
- Work in luxury offices in Holešovice with a view of the Vltava River
- Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému den uteče jako voda
- Experiential corporate events and joint teambuilding
- Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, až 30 000 Kč/rok na vzdělávání
- Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět)
- Multisport karta pro volnočasové aktivity
- Contribution to a supplementary pension or life insurance
- Po 3 letech možnost firemního auta i pro soukromé účely
- A v neposlední řadě: ovoce, oříšky a nejlepší italská káva v Praze
What you need:
- Secondary education with a school-leaving examination
- Min. 1 rok praxe v administrativě – nutná zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy), fakturami a dodacími listy
- Týmového ducha a ochotu pomáhat, když je potřeba
- Akční přístup, selský rozum a schopnost dotahovat věci do konce
- Aktivní řidičský průkaz a ochotu řídit v pražském provozu (pohyb mezi klinikami)
- Časovou flexibilitu (zástupy kolegů, občasné cesty na pobočku v Brně)
- Profesionální vystupování a angličtinu minimálně na úrovni B2 (např. pro návštěvy či komunikaci s dodavateli)
- Dobrou znalost práce na PC, především v Excelu