Back to careers

OFFICE ASSISTANT - podpora pro akční provoz kanceláří a přípravu eventů

Prague
full time

Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst? Přidej se k nám!

Apply for the position
bila sipka
department-logo

Baví tě organizovat, zařizovat, mít ve věcech systém a dotahovat věci do konce? Hledáš práci v přátelském akčním týmu, kde budeš v pohybu, ale i u počítače, a kde tě čeká různorodá agenda, praktické úkoly i prostor pro růst? Přidej se k nám!

Hledáme člověka, který si poradí s kontrolou faktury, nebojí se zavolat dodavateli a vyřešit reklamaci, sednout za volant nebo společně s týmem zkoordinovat přípravu eventu na budově – a má chuť pomáhat ostatním a růst.

Naše týmové hodnoty? Spolupráce, spolehlivost, zastupitelnost. Nemáme rádi chaos, takže čekej propracovaný systém procesů, které je potřeba dodržovat – ale které průběžně upravujeme, aby byly praktické a efektivní.

Jsme LABS1503, značka privátních klinik se zaměřením na ortodoncii, estetickou stomatologii, testosteronovou terapii a fyzioterapii, otevřená i šikovným juniorům, kteří mají ambice učit se a rozvíjet svůj potenciál v inovativní a akční firmě.


Co budeš dělat

  • Společně s parťáky z office týmu zodpovídat za provoz našich čtyř budov soukromých klinik, aby se všem kolegům pracovalo s úsměvem a nic jim nechybělo – z poloviny praktické úkoly na našich budovách a kancelářích (řidičák nezbytný) a z druhé poloviny práce za počítačem s administrativní agendou
  • Kontrolovat a spravovat sdílené kalendáře a starat se o plynulý chod zasedacích místností
  • Spolupodílet se na koordinaci a přípravě eventů (exkurze, akce pro zahraniční lékaře, školení kolegů aj.)
  • Pomáhat se správou dokumentů, skenováním a tříděním a kontrolovat správnost vyúčtování, faktury a dodací listy, ukládat dokumenty do správných složek
  • To look after our offices and clinics in terms of equipment and property, record deficiencies and administratively handle repairs
  • Připravovat rešerše nových dodavatelů, pokud potřebujeme nakoupit nové vybavení či využívat novou službu
  • Zastupovat se s kolegyněmi při neschopence či dovolené a tedy, pokud bude potřeba, být ochotný/á připravit občerstvení návštěvám nebo rozvést dodávku ovoce po šesti patrové budově (výtahem :)


What we offer you:

  • Smlouvu na dobu neurčitou, fixní mzdu a motivační bonusový systém
  • Získání pestré praxe s efektivním office managementem ve středně velké rostoucí firmě
  • Lessons learned from experienced colleagues
  • Work in luxury offices in Holešovice with a view of the Vltava River
  • Akční pracovní náplň a přátelský kolektiv, díky kterému den uteče jako voda
  • Experiential corporate events and joint teambuilding
  • Osobní i profesní rozvoj, individuální jazykové kurzy, až 30 000 Kč/rok na vzdělávání
  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět)
  • Multisport karta pro volnočasové aktivity
  • Contribution to a supplementary pension or life insurance
  • Po 3 letech možnost firemního auta i pro soukromé účely
  • A v neposlední řadě: ovoce, oříšky a nejlepší italská káva v Praze


What you need:

  • Secondary education with a school-leaving examination
  • Min. 1 rok praxe v administrativě – nutná zkušenost s rezervačními systémy (hotely, kanceláře, eventy), fakturami a dodacími listy
  • Týmového ducha a ochotu pomáhat, když je potřeba
  • Akční přístup, selský rozum a schopnost dotahovat věci do konce
  • Aktivní řidičský průkaz a ochotu řídit v pražském provozu (pohyb mezi klinikami)
  • Časovou flexibilitu (zástupy kolegů, občasné cesty na pobočku v Brně)
  • Profesionální vystupování a angličtinu minimálně na úrovni B2 (např. pro návštěvy či komunikaci s dodavateli)
  • Dobrou znalost práce na PC, především v Excelu

Send us your CV!

If you are interested in this job opportunity and believe you would be a suitable candidate, please send us your updated CV. We look forward to working with you!

max. file size 5 MB
Loading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. The maximum size is 5 MB.

By submitting your CV you agree to the processing of your personal data.

bila sipka
Thank you for your interest. We will get back to you shortly.
Oops! Something went wrong while submitting the form.