Back to careers

SPECIALISTA/TKA LOGISTIKY A NÁKUPU (medior) - zdravotnický materiálu

Prague
full time

Do you have experience in purchasing and warehouse management - inter-warehouse transfers of goods (receipt, dispatch, invoicing), demand? Become the new star of our team at LABS1503 Distribution and help secure the supply of medical supplies and technology for our private clinics.

Apply for the position
bila sipka
department-logo
Do you have experience in purchasing and warehouse management - inter-warehouse transfers of goods (receipt, dispatch, invoicing), demand? Become the new star of our team at LABS1503 Distribution and help secure the supply of medical supplies and technology for our private clinics.
Čeká tě pestrá a akční agenda, spoustu i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na revizi a zlepšování procesů.

LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.

What awaits you with us:

  • úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
  • denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, kontrola položek zboží atd.);
  • spolupráce na vedení týmu a nastavení interních procesů, ad-hoc kompletní zástup kolegů v týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků a denní komunikace s dodavateli;
  • příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici);
  • zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
  • řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky a nákupu;
  • reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů;
  • aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů.


Nabízíme:

  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou s tříměsíční zkušební dobou;
  • fixní mzdu a motivační bonusový systém dle nastavených KPI;
  • pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i manažery klinik;
  • stabilitu, nastavené fungující procesy, spolupráci s dodavateli nejmodernějšího zdravotnického vybavení a materiálu v rámci celého světa;
  • přátelský kolektiv a neformální atmosféru v moderním prostředí kliniky (nejsme korporát, ale parta šikovných kolegů, kteří se nebojí akční práce);
  • zážitkové firemní akce a společné teambuildingy;
  • osobní i profesní rozvoj, hrazené jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy;
  • příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, AlphaLabs, DentaLabs, Fyzio svět);
  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase;
  • příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění;
  • po 3 letech firemní auto k soukromým účelům;
  • a v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit.


Na oplátku požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání s maturitou;
  • min. 3 roky praxi v logistice, včetně vedení týmu min. 2 roky nebo na seniorní pozici v oboru;
  • zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci;
  • znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek aj.
  • pokročilou práci v MS Office, zkušenost s Heliosem či jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech;
  • angličtinu min. na úrovni B1/B2 využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
  • schopnost si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
  • smysl pro detail, pečlivost a pořádek;
  • proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace;
  • velkou výhodou na začátek spolupráce je orientace v legislativě ve zdravotnictví (bezpečnostní listy, certifikáty, registrace SUKL apod.).

Send us your CV!

If you are interested in this job opportunity and believe you would be a suitable candidate, please send us your updated CV. We look forward to working with you!

max. file size 5 MB
Loading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. The maximum size is 5 MB.

By submitting your CV you agree to the processing of your personal data.

bila sipka
Thank you for your interest. We will get back to you shortly.
Oops! Something went wrong while submitting the form.